Parhaat toimittajat ajoneuvon sensori

...ovatko polkimet pystyssä vai roikkuvassa asennossa. Sensori on suunniteltu siten, että väistämättömät sivuvoimat vaikuttavat mahdollisimman vähän mittaustulokseen. Keskellä olevaa sisäistä kierrettä voidaan käyttää erilaisten konekohtaisesti valmistettujen adapteriosien kiinnittämiseen helposti. Koska polkimet muotoillaan yleensä pinnaltaan kaareviksi, polkimen voimasensorissa on erittäin jäykkä peruslevy, mikä mahdollistaa sen käytön erilaisissa geometrian muodoissa. Mittaustaulukot: 0 ... 1000 N - 0 ... 2000 N Voiman suunta: Paine Suojaluokka: IP67 Käyttölämpötila-alue: -30 ... 80 °C...
Portfolio (400)

Tuotteet hakusanalla ajoneuvon sensori (40)

TASOSENSORIT ELEKTROMAGNETTISET VASTUSTAVAT

TASOSENSORIT ELEKTROMAGNETTISET VASTUSTAVAT

Lineaarinen jatkuva signaali säiliön sisällön ilmoittamiseen
FPM1 - Ajoneuvon Paikkatunnistin - ajoneuvojen liiallisten liikkeiden havaitsemiseen rullatestauspöydillä

FPM1 - Ajoneuvon Paikkatunnistin - ajoneuvojen liiallisten liikkeiden havaitsemiseen rullatestauspöydillä

Kytkin, joka tunnistaa ajoneuvojen liialliset liikkeet pyörätestereillä. Integrointi paikallisiin nopeisiin pysäytys- tai hätäkatkaisupiireihin. Jännitykselle, puristukselle, pystysuoralle ja vaakasuoralle herkät turvakytkimet joustavalla jalustalla, jossa on massiivinen pohjalevy, asetetaan helposti ajoneuvon lähelle. Potentiaalivapaat NC- ja NO-kontaktit. Eri versioita eri jalustakokoilla voidaan tarjota.
Vääntömomenttijä sensor DRW-K

Vääntömomenttijä sensor DRW-K

Mittaustavat 0,5Nm - 20.000Nm kiinteästi asennettu kaapeli rakennettu 100 % -valvonta yleiskäyttöinen huoltovapaa avainura valinnainen!
Kääntöanturit - RSC-3200 redundanssiversio, Autoteollisuus

Kääntöanturit - RSC-3200 redundanssiversio, Autoteollisuus

Kompakti, kontaktiton NOVOHALL-kiertosensori redundanssiversiossa autoteollisuuden sovelluksiin.
Truckflow Ilmamassasensori - Henkilöautojen ja Kuorma-autojen Moottoreille

Truckflow Ilmamassasensori - Henkilöautojen ja Kuorma-autojen Moottoreille

TFI4-anturisysteemi on ilmamassamittaus moderneissa kuorma-auton dieselmoottoreissa. TFI4-elektroniikka on anturisysteemi, joka koostuu erotuspaine-, absoluuttipaine- ja lämpötila-antureista. CAN-väylä mahdollistaa liittämisen moottorinohjaukseen (ECU) tai muihin laskentajärjestelmiin. TFI4:ssä on tehokas mikroprosessor, joka käsittelee, suodattaa ja laskee signaaleja. Tämä keventää ECU:ta aikavievistä laskentamalleista ilmamassan määrittämiseksi. TFI4-anturisysteemi on kehitetty ja optimoitu ilmamassamittaukseen moderneissa kuorma-auton dieselmoottoreissa. Uudet ympäristösäännökset, kuten EURO 6 tai EPA10, voidaan TFI4-ilmamassamittauksen avulla paremmin noudattaa, ohuemmalla päästöjen käsittelyllä ja siten lopulta korkeammalla kokonaistehokkuudella.
Korkean Suorituskyvyn Etäisyysanturi - OCP162P0150C

Korkean Suorituskyvyn Etäisyysanturi - OCP162P0150C

Nämä anturit toimivat korkearesoluutioisella CMOS-linjalla ja DSP-teknologialla, ja ne mittaavat etäisyyden kulmamittauksen avulla. • CMOS-linja • Teollinen Ethernet • Materiaalista, väristä ja kirkkaudesta riippumaton mittaustulos • Verkkopalvelin ja graafinen näyttö helppoa käyttöä varten Nämä anturit toimivat korkearesoluutioisella CMOS-linjalla ja DSP-teknologialla, ja ne mittaavat etäisyyden kulmamittauksen avulla. Teollisen Ethernetin avulla analogiset ja digitaaliset sisääntulokortit ohjauksessa tulevat tarpeettomiksi, koska kaikki palvelu- ja mittaustiedot voidaan lukea, analysoida ja käsitellä reaaliaikaisesti ilman muunnosta. Power-over-Ethernet yhdistää tiedonsiirron ja virransyötön yhteen kaapeliin, mikä vähentää kaapelointitarvetta.
AS-TG - Miniatyyri kiihtyvyysanturi

AS-TG - Miniatyyri kiihtyvyysanturi

Miniatyyri kiihtyvyysanturi 9,807 - 196,1 m/s² Lähtö 0,5 mV/V tai enemmän Lineaarisuusvirhe: < 1% Käyttölämpötila: -10 - +60°C Herkkävyys: 0,5 mV/V
Anturitekniikka - Ultraäänisensori

Anturitekniikka - Ultraäänisensori

Ultraäänisensorit havaitsevat ääniaaltojen avulla kosketuksetta ja kulumattomasti monenlaisia kohteita. Ei ole väliä, onko kohde läpinäkyvä vai läpinäkymätön, metallinen vai ei-metallinen, kiinteä, nestemäinen tai jauhemainen. Ultraäänisensorimme toimitetaan lähes kaikissa muodoissa, kantamissa, havaintokulmissa ja lähtömuodoissa. Laitteet ovat pääasiassa varustettu lämpötilakorjauksella, häiriönsuojauksella ulkoisilta ääniltä ja liitäntäkaapelilla itsesynkronointia varten.
Piezoresistiiviset Kiihtyvyysanturit / Uniaxial

Piezoresistiiviset Kiihtyvyysanturit / Uniaxial

Valmistamme jokaisen kotelon asiakkaan toiveiden mukaan. Voit valita ruuvikotelon tai liimakotelon välillä. Asiakkaamme käyttävät yleensä Hottingerin nopeaa liimaa X60. Kotelomateriaali on valmistettu alhaisesta korroosiosta kestävästä alumiinista.
Lämpötila-anturi MF20 / Pt100 / ruuviliitäntäanturi - Lämpötila-anturi MF20 / Pt100 / ruuviliitäntäanturi / merellinen

Lämpötila-anturi MF20 / Pt100 / ruuviliitäntäanturi - Lämpötila-anturi MF20 / Pt100 / ruuviliitäntäanturi / merellinen

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu ruuvattava anturi, Pt100 Kestävä rakenne. Ihanteellinen laivanrakennukseen, kiitos rakenteensa ja hyväksyntöjensä. Yksinkertainen asennus laakerin lämpötilan mittaamiseen. Saatavana tasoituspalalla ja ruuviliitännällä sekä puristusliittimellä. Saatavana eri upotussyvyyksillä. Huoltovapaa. Yhteensopivia mittamuuntajia, raja-arvokytkimiä ja analogisia mittareita saatavilla. Rakenne saatavana 1x Pt100, 2x Pt100 tai 3x Pt100 mittauselementillä. Hyväksynnät: BV, DNV-GL, LR Mittaustapa: Pt100 Mittaustaulukko: -25 … 120 °C Suojaluokka: IP65 Materiaali: Anturiputki: ruostumaton teräs Liitäntä: Kiinteä liitäntäkaapeli Upotussyvyys: 50 mm, 80 mm, 100 mm, 150 mm, 180 mm Tarkkuus/toleranssiluokka: DIN EN 60571: luokka B (muu pyynnöstä) Hyväksynnät: BV, DNV-GL, LR
Anturielementti

Anturielementti

Käyttö: Sisäosa virtausmittaukseen Kármánin mukaan; pyörteiden katu (koneen teollisuus, laiteinsinööri); Materiaali: ETFE Tefzel; Erityisominaisuudet: Korkea tarkkuus (toleranssi +/- 0,02 mm)
Liikenteen seuranta KSK-GR01 - Langaton anturi ajoneuvojen lukumäärän laskemiseen ja nopeuden mittaamiseen

Liikenteen seuranta KSK-GR01 - Langaton anturi ajoneuvojen lukumäärän laskemiseen ja nopeuden mittaamiseen

Langaton anturi ajoneuvojen laskemiseen ja nopeuden mittaamiseen KSK Developmentsilta välittää tarkkaa tietoa ja sitä voidaan käyttää eri aloilla. Jos tarvitset mittausta vilkkaasta pysäköintialueesta tai metsätiestä, anturimme auttaa sinua tekemään sen nopeasti, taloudellisesti ja tarkasti. Laitteemme alhainen virrankulutus ja 3 kpl 3,6V 19Ah litiumakkuja mahdollistavat yli 2 vuoden käyttöiän. Kerää tietoja kaikista suunnista valitsemallasi telineellä yhdellä Traffic Tracker KSK-GR001 -laitteella. Magnetinen anturi Tämä havaitsee ajoneuvot mittaamalla maapallon magneettikentän muutosta, kun ajoneuvot kulkevat anturin yli. Radar-antur Radar pystyy havaitsemaan kaukaisia kohteita ja määrittämään niiden sijainnin ja liikenopeuden. Ajoneuvojen havaitsemisessa laite suuntaa korkeataajuisia radioaaltoja tien pinnalle määrittääkseen palautussignaalin viiveen, jolloin lasketaan etäisyys havaittuun ajoneuvoon.
Hallin Efekti Magneettisensori - Nopeussensorit

Hallin Efekti Magneettisensori - Nopeussensorit

Tämä anturi hyödyntää Hallin ilmiötä yhdistettynä vahvistimeen, joka tuottaa lähtösignaalin. Erittäin monipuolinen, se pystyy havaitsemaan pulttipäitä, voimansiirtokanavia tai magneetteja. Sitä voidaan käyttää ajoneuvon etenemisnopeuden valvontaan, kun se asennetaan pyörään, tai akselin pyörimisnopeuden mittaamiseen.
Valvontajärjestelmät

Valvontajärjestelmät

Laitteiden kunnossapito varusteiden, antureiden ja lähettimien avulla Kunnonvalvontajärjestelmiä käytetään koneiden tilan jatkuvaan mittaamiseen. Aikaisella havaitsemisella muuttuvista laitteiden tiloista voidaan tunnistaa mahdolliset häiriötilanteet ennen kuin kriittinen laitteiden tila saavutetaan. Näin voidaan välttää kalliita seurannaisvahinkoja ja täydellisiä käyttökatkoksia. Kunnonvalvontajärjestelmät ovat tehokkaita välineitä laitteiden kunnossapitoon yksinkertaisista laitteista, kuten puhaltimista, aina etähuollettaviin monimutkaisiin järjestelmiin, kuten pumppaamoihin tai turbiineihin. Laitteiden valvontaan seuraaville suureille: - Värähtely (matka, nopeus, kiihtyvyys) - Radiaaliset ja aksiaaliset akseliliikkeet - Kierrosluku - Lämpötila voivat ratkaisut vaihdella yksinkertaisista monimutkaisiin tehtäviin.
GNOM-akselin kuormitusanturit - Langattomat paine- ja sijaintianturit

GNOM-akselin kuormitusanturit - Langattomat paine- ja sijaintianturit

GNOM DP -asennussensori on suunniteltu akseli- ja kuormamittaukseen lehtijousilla varustetuissa ajoneuvoissa. GNOM DP integroituu laivaston seurantajärjestelmään ja siirtää tietoja analogisena signaalina. Seurantalaite muuntaa tämän signaalin kuormamassaksi kalibrointitaulukon mukaan. Paineanturi GNOM DDE:tä käytetään akselikuorman määrittämiseen ilmanjousituksella varustetuissa ajoneuvoissa kuljetustelematiikkajärjestelmissä. Paineanturi mittaa paineen ajoneuvon pneumatiikkajärjestelmässä ja siirtää tietoja analogisena signaalina telematiikkaterminaaliin.
Kaapelin Jännityksen Lineaarinen Anturi

Kaapelin Jännityksen Lineaarinen Anturi

Mittauspituus: 15 metriä kaapelin halkaisija 1,35 mm Ruostumaton teräs kierretty tarkkuus: +/- 0,05 % max. +/- 8,00 mm palautusjousen voima 15 - 21 N lämpötila: -30°..+70°C maksimi nopeus 4 m/s IP64 analoginen lähtö: 4-20 mA 600 Ohm 14 bittiä virransyöttö: 18 … 36 Vdc radiaaliliitin kotelo 130 X 130 mm käyttöikä: 1 miljoonaa sykliä paino: 5,8 kg
AccTRANS 24V4 - kestävä kiihtyvyysanturi, joka soveltuu rautatieajoneuvojen sovelluksiin

AccTRANS 24V4 - kestävä kiihtyvyysanturi, joka soveltuu rautatieajoneuvojen sovelluksiin

Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan akselilla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin syöttöjännitteellä. Kotelo: ruostumaton teräs Akselit: 1 Mittausalue: 4g Syöttöjännite: 24 Herkkys [mA/g]: 2,0
Painetunnistin - P01 - Erityisesti suunniteltu käytettäväksi hyötyajoneuvoissa ja mobiilikoneissa

Painetunnistin - P01 - Erityisesti suunniteltu käytettäväksi hyötyajoneuvoissa ja mobiilikoneissa

P01-painetunnistin on suunniteltu erityisesti käytettäväksi mobiileissa työkoneissa. Sen EMC-ominaisuudet sekä isku- ja tärinänkestävyys on optimoitu tätä käyttökohdetta varten. Tämä mahdollistaa käytön vaativissa ympäristöolosuhteissa, kuten esimerkiksi mobiilihydraulikassa. Integroituja elektronisia kytkimiä (NPN tai PNP) voidaan esiasettaa tehtaalla. P01 on saatavilla painelohkoissa 0...10 barista 0...1200 bariin, ja kompensoidussa lämpötila-alueessa saavutetaan kytkentätarkkuus 1 % mittausalueen yläpäästä. Maksimissaan sallittu media lämpötila on 150 ºC, ja ympäristölämpötila on enintään 125 ºC. Mediaan koskettavat osat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä (1.4548) ja ne takaavat yhdessä hitsatun ohutkalvomittasolun kanssa korkeimman mahdollisen media-yhteensopivuuden. Valinnaisesti mediaan pääsyyn voidaan integroida vaimennus. Painelohkot: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen) maksimissaan sallittu media lämpötila: 150 °C suojaluokka: ruostumaton teräs suojaluokka: IP67 / IP6K9K kierreliitäntä: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06 sähkökytkentä: M12 (PTB/ruostumaton teräs), DT04-3p, AMPSS ulostulot: 1 x PNP, 2 x PNP, 1 x NPN, 2 x NPN
Ylivuotoestotunnistin

Ylivuotoestotunnistin

SAFFZEN 101® YLIKAPASITEETTISENSORI 6 vuoden takuu Yhteensopiva kaikkien 5-johtojärjestelmien kanssa Nopea ja helppo asennus Modulaarinen rakenne ja ergonominen muotoilu Tutkittu ja suunniteltu Turkin Tieteellisen ja Teknologisen Tutkimusneuvoston (TUBITAK) tuella Korkean tason suojajärjestelmä ja vakautettu signaalijärjestelmä ELEKTRONINEN RAKENNE Ei vaikuta heikkeneviin signaaleihin ja jännitepiikkeihin, kestävä äkillisille jännitepiikeille (piikkitesti 2000 @jännite), voimakkaasti kestävä elektrostaattiselle purkaukselle (ESD-testi @16.500 Volt), korkean tason suojajärjestelmä YSKS Signaalin virheiden korjaaminen johdanto-osassa ja vakautettu signaalijärjestelmä SSS, joka siirtää muiden antureiden ongelmia Elektroniset piirit ovat erityisen vahvoja ja sähkömagneettisen yhteensopivuuden testi (EMC) on suoritettu onnistuneesti
Virtausmittarin anturi

Virtausmittarin anturi

TrigasFIn RF-pickoffit perustuvat moduloidun kantataajuuden periaatteeseen. Etuna on, että magneettinen vastus ei hidasta pyörimisliikettä, kuten esimerkiksi roottorin, alhaisilla kierrosnopeuksilla. Tällä saavutetaan erinomainen tarkkuus signaalin poiminnassa. TrigasFIn magneettiset pickoffit tuottavat sinimuotoisen signaalin lähtösignaalina, jonka taajuus on sama kuin virtausmittarin pyörimisnopeus. Erityisominaisuudet: Mittaustapa: RF tai magneettinen Koot: katso tietolehtinen Taajuusalue: 3 Hz - 100 kHz Lämpötila-alue: jopa 450 °C tyypistä riippuen Lähtösignaalit: katso tietolehtinen Rakenteet: ruostumaton teräs (300-sarja)
lämpötila-anturi

lämpötila-anturi

mekaaniset lämpötila-anturi
IMG40A Vääntömomentti Anturi

IMG40A Vääntömomentti Anturi

IMG40A on kestävä pyörivä pulssigeneraattori synkroniflanilla, joka voidaan asentaa sekä kierreruuveilla että puristuspihdeillä. Jopa 3600 pulssia; 40 mm halkaisija, 6 mm akseli, tyypillinen IP67 IMG40A on kestävä pyörivä pulssigeneraattori teolliseen käyttöön synkroniflanilla, joka voidaan asentaa sekä kierreruuveilla että puristuspihdeillä. Eri pulssilukuja jopa 3600 pulssia, 40 mm halkaisija, 6 mm akseli, tyypillinen IP67 Käyttöjännitteet DC 5V tai 10-24V (myös 10 voltin syöttöjännite TTL-yhteensopivuudella), jopa 3 signaalikanavaa, jopa 6 lähtösignaalia (3 + 3 käänteistä signaalia) erilaisia liittimiä tai kaapelilähtöjä saatavilla Erikoismuotoja saatavilla pyynnöstä
Safety Bumper - Suoja koneille, joilla on suuri inertiamomentti ja pitkä pysähtymismatka

Safety Bumper - Suoja koneille, joilla on suuri inertiamomentti ja pitkä pysähtymismatka

Suojelu leikkaus- ja murskauspisteiltä suurissa ja raskaan käyttövoiman laitteissa, kuten hangaariovissa, teatterilavoilla tai automatisoiduissa ohjatuissa ajoneuvojärjestelmissä (AGV), on erityinen haaste, koska niillä on korkea hitausmomentti ja pitkät pysähtymismatkat. Turvapehmusteemme HSB, jotka pystyvät vaimentamaan pidempiä jarrutusmatkoja, suojaavat näiltä vaaroilta. Ne toimivat erittäin tehokkaan ja luotettavan normaalisti suljetun kontaktiperiaatteen mukaan ja varmistavat, että automaattinen toiminta pysähtyy välittömästi kosketuksessa, esimerkiksi kehon osan kanssa.
ABS ANTURI - ABS RENKAAN - Jarru ABS-anturin kaapelit ja renkaat

ABS ANTURI - ABS RENKAAN - Jarru ABS-anturin kaapelit ja renkaat

Raskaiden ajoneuvojen jarruanturit ja renkaat
Jarruvalokytkin - OEM nro: 001 545 4609

Jarruvalokytkin - OEM nro: 001 545 4609

Määritelmä Jarruvalokytkin on sähköisesti toimiva kytkin, joka aktivoi jarruvalot, kun jarruja painetaan. Prosessi Jarruvalokytkin toimii kahden johdon, nimeltään virta sisään -johto ja virta ulos -johto, kautta. Kun kuljettaja painaa jarrupoljinta, mäntälaite koskettaa metallilevyä, mikä täydentää sähköpiirin kytkimessä kahden johdon kautta. Kytkin aktivoi sitten jarruvalot. Sovellukset Jarruvalokytkimiä voidaan käyttää esimerkiksi vakionopeussäätimen katkaisemiseen ja vaihteiston lukituksen aktivointiin. Vakionopeussäätimessä käytettävät jarruvalokytkimet toimivat lähettämällä signaalin auton tietokoneyksikköön, joka sitten katkaisee vakionopeussäätimen mahdollistamaan hidastamisen. Jarruvalokytkin lähettää myös signaalin tietokoneelle vaihteiston lukituksen tai automaattivaihteiston aktivoinnin yhteydessä. Vaihteiston lukitus varmistaa, että jarrupoljinta painetaan ennen kuin auto saa vaihtaa vaihteita.
Sivupaneelin sijaintiturvapaketti - Sivupaneelin sijaintisensorit retrofittiin:

Sivupaneelin sijaintiturvapaketti - Sivupaneelin sijaintisensorit retrofittiin:

Tutustu ainutlaatuiseen hydraulisten sivupaneelien sijaintianturijärjestelmäämme Ranskassa. Meidän pakettimme avulla voit edullisesti saattaa kuormatraktoreidesi, kaksinkertaisten kuormatraktoreidesi ja kolmoiskuormatraktoreidesi vaatimusten mukaisiksi nopeasti ja helposti, varmistaen samalla, että olet lainmukainen ja turvallinen uuden voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.
AJONEUVON LIIKETUNNISTIN P-A268.00

AJONEUVON LIIKETUNNISTIN P-A268.00

Turvakytkin, joka havaitsee epätavallisia liikkeitä ajoneuvoista akselidynamometrilla. Integrointi paikallisiin nopeisiin pysäytys- ja hätäseis-looppeihin. Turvakytkin, joka on herkkä työntö-, veto-, pystysuorille ja vaakasuorille ärsykkeille, on kiinnitetty joustavaan varteen tukevalla pohjalevyllä ja sijoitetaan yksinkertaisesti ajoneuvon läheisyyteen. Potentiaalivapaat NO- ja NC-kontaktit. Eri versioita eri kiinnityskokoilla voidaan tarjota.
Kääntöanturit - SP-5000

Kääntöanturit - SP-5000

Pyynnöstä: Erittäin kustannustehokas potentiometrinen pyörösensori integroitu liitin
MUOVISTA VALMISTETUT ELEKTROMAGNETISET TASONANTURIT

MUOVISTA VALMISTETUT ELEKTROMAGNETISET TASONANTURIT

Saatavilla monissa versioissa käytettäväksi monenlaisissa medioissa, kuten vedessä, hapoissa, öljyissä, polttoaineissa jne. Kellunta ja kotelo muovista Versiot pystysuoraan tai vaakasuoraan asennukseen Kaapelin ulostulolla tai liittimellä
Kääntöanturi - SP-4000

Kääntöanturi - SP-4000

Pyynnöstä: Kustannustehokas ja kompakti potentiometrinen pyörösensori, jossa on integroitu liitin ja palautusjousi